Sleegers Online Marketing

Steven Sleegers

Sleegers Online Marketing

Online marketing, vindbaarheid in Google, sociale media , SEO&SEA, analytics en Adwords zijn vaktechnische begrippen die inmiddels geen fronsende wenkbrauwen meer oproepen; gaan we echter een stap verder en nemen we begrippen als ‘’Black Hat en White Hat’’ dan zal dit bij menig persoon vraagtekens oproepen. Ik ben van mening dat het woord algoritme, gepaard met bovenstaande begrippen ‘’Black en White Hat’’ een steeds dominantere rol gaan spelen in het analyseren, optimaliseren en aanpassen van websites en webshops.

 

Google websites en winst

Behaal meer winst met je commerciële website of webshop. Als specialist in het algoritme van Google, verbeter ik de online zichtbaarheid van je bedrijf. Ik vertel je hoe Google te werk gaat en waar Google van houdt. Je kunt bij me terecht voor een consult, een plan van aanpak of maatwerktraining van je medewerkers. Daarnaast kun je me inhuren als gastspreker.

Wil je de online zichtbaarheid van je commerciële website sterk verbeteren door een Google website? Neem contact met mij op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

 

ANALYTICS EN CONSULT

Diensten analytics en consult zijn basisbevindingen van online zichtbaarheid.

Uiteindelijk wil je een website of webshop die winst genereert, hetzij middels SEO, SEA, Analytics, conversie of social media. Op basis van jouw vraag analyseer ik je website. Ik presenteer je mijn bevindingen tijdens een consult achter je computer.

Je krijgt direct een eerlijk, onafhankelijk en helder advies waarmee je verder kunt: welke mogelijkheden zijn er op het gebied van online marketing? Hoeveel kan je website beter presteren? Welke vervolgstappen zijn het meest zinvol?

Weet waar je staat en vraag het eerste consult aan. Wil je op basis van mijn advies verder met mij in zee, dan volgt stap 2: het plan van aanpak.

 

PLAN VAN AANPAK

Het plan van aanpak volgt op stap 1 (analytics & consult). In het plan van aanpak vind je een duidelijke stappenplan om toe te werken naar het gewenste eindresultaat: meer opdrachten of bestellingen door optimale online zichtbaarheid. Het plan is afgestemd op jouw wensen, website en budget.

Naast inzicht in de spelregels van Google, krijg je het recept om je online aanwezigheid te optimaliseren. Met goed advies, bijvoorbeeld met een doorverwijzing naar een sterke partner bij wie je terecht kunt voor uitvoering van het stappenplan. Bel of mail me voor de eerste stap.

Ik geloof in lange-termijn-oplossingen. Eén van de mogelijke vervolgstappen is een training van medewerkers (of stagiaires). Hiermee investeer je ook op de lange duur in je online zichtbaarheid. Maar daarover meer in stap 3: training medewerkers.

 

TRAINING MEDEWERKERS

Online zichtbaarheid heeft de toekomst. Maar waar vind je goede mensen die garant staan voor zinvolle online marketing? Onder je eigen medewerkers natuurlijk! Door ze op te leiden tot online marketeers, investeer je in een duurzame aanwezigheid op internet. Nu en later.

Met je eigen online marketeers hoef je geen dure externe professionals meer in te huren, kun je snel en makkelijk veranderingen doorvoeren, bouw je kennisniveau in je bedrijf op én bespaar je op de lange duur veel kosten.

Wil je binnen je bedrijf een eigen online marketing afdeling opzetten, bel of mail dan voor een vrijblijvend gesprek. Ik vertel je alles over de mogelijkheden voor een maatwerk training.

 

LEZING-SEMINAR-WORKSHOP

Ben je geïnteresseerd in online zichtbaarheid en de spelregels van Google? En zie je de waarde van deze kennis voor ondernemersnetwerken? Huur me dan als gastspreker in voor een lezing, seminar of workshop, waarin ik alle luisteraars de geheimen van Google verklap. 

Een korte en inhoudelijk waardevolle les in mijn werkruimte of op een aangewezen locatie, in korte tijd geef ik direct concrete tips voor korte en lange termijn waar ieder bedrijfstype wat mee kan. Mocht mijn verhaal je aanspreken dan is het mogelijk een vervolgtraject aan te gaan door bijvoorbeeld eigen medewerkers te trainen. 

 

Bel of mail voor meer informatie en tarieven.

 

 

OSTADERSTRAAT 24 • 5721 WC ASTEN • 06 125 437 54 

WWW.STEVENSLEEGERS.NL

 

Dock

DOCK4U is een innovatief systeem speciaal ontwikkeld voor flexplekken.

Toegang met een APP, controleren op afstand, factureren, administreren en grote kosten besparen!

Deuren openen

Toegang tot flexplekken of vergaderzaal met een smartphone

DOCK4U APP


Controleren op afstand

Overal ter wereld real-time inzicht in de aanwezigheid van personen

DOCK4U Dashboard

 

Kosten besparen

Géén receptie nodig, automatisch factureren en géén administratie

 

Klik hier voor een demo

Bekijk voor meer informatie de DOCK4U website of neem contact op met info@dock4u.nl

Top TeleService

Top Teleservice is een meerwaarde voor uw bedrijf!

Telefonische antwoordservice

Mist u ook belangrijke telefoongesprekken van bijvoorbeeld nieuwe klanten en/of opdrachten omdat u in bespreking zit? Alleen al om die reden is telefonische antwoordservice meer dan belangrijk. Onze ervaren en professionele telefonistes zijn bij Top Tele Service goed opgeleid en beschouwen daardoor uw bedrijf alsof ze er zelf werken. Zo wordt telefonische antwoordservice voor u een ‘virtueel kantoor’ waar uw zaken voorop staan. Meer weten …

Acquisitie

Koude acquisitie is een van de minst geliefde activiteiten van bedrijven /organisaties. Daarom is uitbesteden een goede optie! TTS is een Bedrijf dat serieus omgaat met uw klanten/prospect. Wij denken met u mee over markten en doelgroepen. Door onze professionele en persoonlijke aanpak en door continue actualisatie van gegevens is het bewezen succesvol! Meer weten …

Personal Assistant en Backoffice

U bent als ondernemer altijd bezig met de volgende stap. U bent veel onderweg en druk, druk, druk. De ‘bijzaken’ – e-mail afhandelen, informatie verzenden, CRM bijwerken – blijven liggen. Tot vanavond, morgen, volgende week. Zulke ondersteunende werkzaamheden, die een secretaresse of backoffice voor u zou kunnen uitvoeren, kunt u gemakkelijk uitbesteden. Top TeleService regelt het allemaal voor u met haar secretariaatsservice op maat. Meer weten …

 

Inepro

Direct printen vanaf laptop, tablet of smartphone; lastig en omslachtig?

Nu niet meer. Eindelijk kunt u uw gasten de mogelijkheid bieden snel en eenvoudig vanaf hun eigen laptop, tablet of smartphone te kunnen printen.

Dat kan nu met de Cloudprint oplossing van Inepro, genaamd PrintMyDoc®. Dit is al mogelijk vanaf 2 Euro per dag all in huur (excl BTW en kosten (eigen) printer. 

Het UNIEKE van PrintMyDoc® is dat gebruikers van deze oplossing hierbij NIET van te voren hoeven te kiezen voor een printer waar zij hun printopdracht wensen af te halen. Ook hoeft men NIET in te loggen op het flexplek netwerk. NOCH hoeven zij printerdivers te installeren, apps. te downloaden, een account aan te vragen, mailadressen van printers in te voeren, of de documenten naar de receptie te mailen.

Het systeem is volledig “foolproof” en selfsupporting. Betaling kan geschieden met munten, of zo u wilt “free of charge”.

Voor de ICT afdeling van uw organisatie, zijn er geen consequenties; u hoeft GEEN software te installeren te onderhouden of te managen. Het is een volledig hosted model en wordt plug and play opgeleverd.

PrintMyDoc® is merkonafhankelijk en kan aangesloten worden op een bestaande printer/MFD. 

In drie stappen kan men printen:

 

Meer informatie over de werking en vormgeving vindt u in de demonstratiefilm

 

Of vraag informatie aan bij:

 

Inepro BV 

Pondweg 7

2153 PK Nieuw Vennep

www.inepro.com 

 

en vraag naar:

 

Hans Goemans 

0252-744044

0621596759

h.goemans@inepro.com

Van Zoelen Projectinrichting BV

   

Van Zoelen Projectinrichting BV is onafhankelijk inrichter van prettige kantoorwerkomgevingen

voor zowel traditionele als vernieuwde werkvormen. Voor de zakelijke -, verzorging – en onderwijs markten. Duidelijke en ondersteunende diensten bij nieuwbouw, verhuizing en vervanging.

• Consequent, persoonlijk en oplossingsgericht

• No-nonsense, stevig time-management en humor

• 30 jaar ervaring en dito projecten

Onze visie op de wijze waarop de inrichting van een kantoor- en werkruimte dient te worden gerealiseerd is dat er naast functionaliteit en efficiency een beleving ontstaat die inspireert en aanzet tot optimal

e motivatie. Een prettige wekomgeving dus afgestemd op uw wensen en budget. 

Het succesvol realiseren van een prettige werkomgeving vraagt een doortastende, herkenbare en vakkundige aanpak. Niet alleen in de uitvoeringsfase, maar juist ook in de ontwerp – en planning-fases die daaraan voorafgaan. Het proces van inrichten, ongeacht de omvang, wordt zorgvuldig met betrokkenen overlegd en afgestemd. Opdrachtgever, architect, medewerkers, bouwteam en Van Zoelen PI. Van Zoelen PI ondersteunt en coördineert het proces volgens een vooraf gedefinieerd helder plan van aanpak. Hierbij worden de kwaliteit, de planning en de kosten nauwlettend in het oog gehouden. Door proactief denken, heldere communicatie en goede coördinatie zal het projectverloop tot een succesvol eindresultaat leiden.

Van Zoelen PI werkt samen met en vertegenwoordigd solide partners en fabrikanten voor interieurbouw, meubilair, stoffering en styling.

Met name ons snel-leverprogramma kan een uitkomst zijn in een snel veranderende werkomgeving.

Bel voor direct voor een afspraak 06 5050 17 44, Marc van Zoelen of mail naar marc@vanzoelenpi.nl

Voor meer info en voorbeelden ga naar www.vanzoelenpi.nl


 

Klöber

Klöber is een internationaal opererende producent van hoogwaardig, ergonomisch geperfectioneerd kantoorzitmeubilair.

Het merk staat voor deskundigheid op het gebied van vormgeving, voor ambachtelijke precisie en optimaal comfort. Naast de kwaliteit ‘made in Germany’ en de consequente klantgerichtheid is het succes te danken aan de moderne bedrijfscultuur van deze al meer dan 75 jaar bestaande onderneming en aan de hoge mate van professionaliteit van de ruim 160 medewerkers.

in 4 stappen naar uw stoel

1 Laat u adviseren over onze stoelen op onze internetpagina -> klik hier voor uw stoeladvies

2 Configureer online

3 Print het aanbod gewoon uit.

4 Ga proefzitten en bestellen bij de Klöber dealer in uw regio.

 

MOTEO - DOOR CELLIGENCE® INSIDE IS VERKEERD ZITTEN VERLEDEN TIJD.

Negen ergonomen van de Technische Universiteit München onderzochten toonaangevende bureaustoelen uit de branche op functionaliteit en comfort. Hun conclusie over onze Moteo bureaustoel: Moteo overtuigt door gezond, dynamisch zitten en door de hoge en consistente feelgood-factor.

De bureaustoel Moteo is een gewichtloos maatkostuum voor beweging. De markante rugwelving geeft houvast aan de minimalistische zit- en rugkussens. De schuimstructuur bevat intelligent regulerende luchtkussens: het celligence®-systeem. Het intuïtieve systeem volgt persoonlijke maten en gewoontes en biedt tijdens het zitten wonderbaarlijke steun.

Design by Jörg Bernauer

Flexplek.nl

Advies

Wij van Flexplek.nl adviseren u ook graag in de vorm van een consult. Heeft u een leegstaand kantoorpand of enkel een vrije verdieping dan is een flexibele verhuur snel ingericht. Bedenk dat u, ook met een kleine bezetting, altijd huurders in uw pand heeft. Flexplekken en bezoekers geven dynamiek en dragen bij de meerwaarde van uw pand. Samen met u bekijken we de inrichting en een passend verdienmodel. Belangrijk is dat flexwerkers zich op hun (flex-) plek voelen door de locatie, de inrichting en de flexibele tarieven. Elke flexplek locaties heeft weer haar eigen charme en trek daarmee haar eigen flexwerkers. 

De adviezen geven we op basis van een overeen te komen tarief waarna u met uw locatie ook geheel vrijblijvend kunt kiezen om wel of niet uw werkplek-omgeving op de website van flexplek.nl te plaatsten. Zeker is dat heel veel locaties u voorgegaan zijn met de ombouw naar flexibele verhuur van hun gebouw.  

Bel of mail gerust naar Judith de Vries : 

Judith@flexplek.nl

06-5322 0694